Comandă
Cum pot comanda?
Este ușor să comanzi pe BUBLISHOP. După ce ai adăugat produsele dorite în coșul de cumpărături, apasă butonul »Finalizare«. Creează un cont de client. În calitate de client nou, poți face acest lucru foarte simplu în timpul procesului de comandă și ești logat automat. Dacă ai deja un cont de client, te poți autentifica simplu cu datele tale de utilizator (nume de utilizator sau adresă de e-mail și parolă). Apoi trebuie să parcurgi pași procesului de comandă (Adresă de livarare – Metodă de plată – Confirmare), după care poți finaliza comanda.
Există o valoare minimă a comenzii?
Nu există nicio valoare minimă pentru a comanda pe BUBLI SHOP. Suma minimă de comandă depinde de partenerul financiar ales.
Există o valoare maximă a comenzii?
Suma maximă de comandă depinde de metoda de plata aleasă, in cazul plați ramburs suma maxima este de 10000 RON iar in cazul plați cu cardul suma maxima depinde de partenerul financiar ales.
Sunt acceptate și comenzi internaționale?
Momentan, articolele noastre pot fi livrate numai în România. Dacă dorești să fii informat prin e-mail de îndată ce începem să efectuăm livrări și în alte țări, te rugăm să te înscrii pentru a primi newsletter-ul nostru.
Ce se întâmplă după ce finalizez comanda?
După finalizarea comanzi, vei primi pe e-mail o confirmare a comenzii. Aceasta va conține articolele cumpărate, adresa de livrare și cea de facturare, precum și metoda de plată aleasă. Dacă ai întrebări, poți contacta în orice moment serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau e-mail.
Ce pot face în cazul în care primesc un articol deteriorat?
În situația în care unul dintre produsele livrate este deteriorat sau are o problemă de orice natură, ni-l poți bineînțeles returna gratuit împreună cu formularul de retur. Te rugăm să menționezi și motivul returului. De îndată ce articolul a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către tine.
Pot comanda și telefonic?
Din păcate, acest lucru nu este posibil. Însă serviciul nostru de relații cu clienții te va ajuta în cazul în care ai întrebări despre efectuarea unei comenzi online, despre procesul de retur sau cu orice alta problemă.
Pentru a putea cumpăra de pe site, trebuie să îmi creez un cont?
Da. Pentru a putea comanda, trebuie să ai un cont de client. Înregistrarea este foarte simplă. Trebuie să indici doar un nume de utilizator, adresa de e-mail și parola.
Pot anula comanda în cazul în care nu a fost încă expediată?
Anulările sunt posibile pe BUBLI SHOP, în situatia în care comanda ta nu a fost încă expediată.
Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia. Te rugăm să ne contactezi telefonic serviciul nostru de relații cu clienții la numărul de telefon 0752180546 sau pe email la office@bublishop.ro
Ce fac dacă articolul dorit nu mai este pe stoc?
Nicio problemă. Există încă șanse bune să poți comanda produsul dorit. Nu îți putem oferi informații exacte despre momentul în care un articol devine din nou disponibil sau dacă va mai fi disponibil. Dar, îți putem trimite o înștiințare de îndată ce articolul apare iar pe site. Te rugăm să deschizi pagina cu detalii a articolului și să selectezi mărimea dorită, chiar dacă nu e pe stoc. Apoi, introdu adresa de e-mail pentru a primi din partea noastră o înștiințare de îndată ce articolul este din nou disponibil.
Plată
Ce metode de plată sunt acceptate?
Sunt acceptate următoarele metode de plată: Card Visa, MasterCard și plata ramburs.
Cum se menționează în factură TVA ?
În fiecare factură, taxa pe valoarea adăugată (TVA) este menționează separat.
Ce înseamnă plată ramburs?
Plata ramburs este plata la livrare. Aceasta se efectuează în numerar în momentul înmanări coletului de către firma perteneră de curierat.
De ce a fost respinsă plata cu cardul?
În cazul în care plata cu cardul este refuzată, aceasta poate avea cauze multiple. De exemplu, probleme tehnice de ordin general, erori de introducere, valabilitatea cardului, verificării suplimentare, etc. În această situatie, dacă problema persistă, te rugăm sa contactezi banca emitentă.
Pot plăti în rate?
Din păcate, în acest moment nu este disponibilă aceasta optiune de plată.
Când este debitat cardul meu?
Odată cu procesul de plată, articolele cumpărate de tine se rezervă. Cardul tău va fi debitat cu valoarea totală a comenzi doar în momentul expedierii acestora.
Unde găsesc codul de securitate pe cardul meu?
Codul de securitate al cardului se găsește pe spatele cardului si este format din 3 sau 4 cifre.
Vouchere
Cum îmi pot folosi voucherul?
Dacă ai un cupon, poți introduce codul cuponului direct în cadrul sesiunii “Trimite Comanda” în câmpul »Cod cupon«. Suma facturată pentru comanda ta va fi redusă imediat în fereastra browserului cu valoarea cuponului.
Codul meu de cupon nu funcţionează. Care ar putea fi motivul?
În cazul în care codul tău de cupon nu funcționează și acesta nu a fost deja utilizat, te rugăm să contactezi serviciul nostru de relații cu clienții. Te rugăm să ai codul de cupon la îndemână.
Pot deduce valoarea unui voucher după depunerea comenzii?
Din păcate acest lucru nu este posibil, voucherele nu pot fi utilizate ulterior. În cazul în care ai uitat să folosești un voucher, îl poți folosi la următoarea ta comandă.
Pot solicita încasarea unui voucher în numerar?
Acest lucru nu este posibil, voucherele nu pot fi încasate în numerar.
Livrare
Care sunt costurile de transport?
Costurile de transport pot varia sau pot fi chiar gratiute în functie de comanda plasată. Acestea sunt afisate in sesiunea “Trimite comanda”.
În ce țări se livrează produsele?
Momentan, articolele noastre pot fi livrate numai în România. Dacă dorești să fii informat prin e-mail de îndată ce începem să efectuăm livrări și în alte țări, te rugăm să te înscrii pentru a primi newsletter-ul nostru.
Nu am primit livrarea. Cum procedez?
Ai verificat deja statusul livrării accesând link-ul de urmărire a livrari din email-ul de confirmare a comenzi trimis de noi? Informațiile pe care le vezi, arată starea actuală a comenzii. Poți obține informatii suplimentare despre coletul tău de la serviciul de relații cu clienții sau direct la firma de curierat.
Cum îmi pot urmări comanda?
Pentru a verifica starea de livrare a coletului tău, deschideți confirmarea de expediere pe care ai primit-o pe e-mail. Pentru fiecare colet care este expediat către tine, primiți o confirmare de expediere ce include un link pentru urmărirea expedierii.
Care este termenul de livrare?
Articolele disponibile imediat sunt livrate, de regulă, în 1-3 zile lucrătoare.
Adresa mea de livrare poate fi diferită de adresa de facturare?
Da, poți solicita livrarea comenzii la o altă adresă decât cea de facturare. Trebuie doar să bifezi »LIVREZI LA O ALTĂ ADRESĂ?« in sesiunea “Trimite comanda”.
Cum pot fi sigur că am plasat corect comanda?
În cazul în care dorești să verifici dacă comanda ta a fost plasată corect, o poți vizualiza în e-mail-ul de confirmare sau logându-te pe www.monpetit.ro/contul-meu/ cu adresa ta de e-mail și cu parola și vizualizează comenzile în rubrica »Comenzi«. Dacă ai întrebări despre comanda ta sau dacă aceasta nu a fost plasată corect, poți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții.
Pot modifica ulterior adresa de livrare pentru o comandă deja confirmată?
Te rugăm să reții faptul că modificarea ulterioară a adresei de livrare nu poate fi operată de către noi. Comenzile sunt procesate imediat și, prin urmare, nu putem din păcate garanta faptul că modificarea este posibilă. În cazul în care adresa de livrare indicată nu poate fi găsită sau coletul nu poate fi livrat la adresa respectivă, acesta va fi returnat către noi. De îndată ce livrarea a fost recepționată și verificată de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către tine.
Retururi
Cum trimit un retur?
Este foarte simplu:
Procesul de retur sau schimb se face exclusiv prin completarea formularului de aici: Formular Retur <<< click aici
– procesul de retur / schimb NU se realizează telefonic sau prin mesaj text (sms)
– costul transportului de retur este suportat de către client. Curierul il vom trimite noi la adresa unde s-a efectuat livrarea, in termen de 3 zile lucrătoare de la plasarea cererii de retur sau schimb.
– costul transportului pentru retur este de 19.00 lei pe care îl oprim din valoarea rambursării.
– Nu înmânați bani curierului decât dacă acesta vă cere explicit. Majoritatea ridicărilor de retur sunt pre-plătite iar contravaloarea transportului retur o oprim din valoarea rambursării.
Este posibilă înlocuirea directă a unui articol returnat?
Din păcate, o înlocuire directă a unui articol returnat nu este posibilă. De îndată ce articolul returnat a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către tine. După aceea, poți comanda din nou produsul.
Care este termenul limita în care pot returna un articol?
Poți returna un articol în decurs de 14 de zile după primirea comenzii.
Pe ce cale îmi primesc înapoi banii?
Restituirea banilor are loc întotdeauna prin metoda de plată pe care ai folosit-o la plasarea comenzii. Dacă ai optat pentru plata ramburs, te rugăm să ne comunici prin email datele bancare (IBAN & SWIFT).
Cum pot face o reclamație cu privire la un articol?
În situația în care dorești să faci o reclamație, o poți face oricând contactând serviciul nostru de relații cu clienți.
Primesc o confirmare atunci când coletul de retur este primit?
În momentul în care coletul ajunge la noi, vei fi notificat prin email.
Cât timp durează, de regulă, până când primesc înapoi banii pentru retur?
De îndată ce am primit și verificat preodusele returnate, suma aferentă va fi restituită în decurs de 14 zile, folosind metoda de plată pe care ai ales-o atunci când ai plasat comanda.
Contul meu
Cum mă pot înregistra?
Pentru a-ți crea un cont de client, apasă pe link-ul »LOGARE/INREGISTRARE« din partea de sus a paginii, apoi în partea de jos a pagini apasă pe link-ul »CREEAZĂ UN CONT« și completează formularul de înregistrare. Îți poți crea contul de client foarte simplu și la prima ta comandă. În ambele cazuri, trebuie să introduci adresa ta de e-mail un nume de utilizator și o parolă. Cu ajutorul acestor date, te poți loga apoi oricând la contul tău de client și ai posibilitatea de a vizualiza, verifica și prelucra datele tale.
Cum îmi pot modifica parola?
De pe pagina “CONTUL MEU”, fă clic in meniul din stanga pe butonul »Detalii Cont«, apoi in josul pagini va fi afisat un formular pentru schimbarea parolei.
Îmi pot modifica singur datele din cont?
Atunci când ești logat, în contul tău de client, in rubrica »Detalii cont«, îți poți vizualiza datele și le poți modifica.
Cum pot șterge contul meu de client?
Trebuie doar să ne scrii un e-mail la adresa serviciu.clienti@monpetit.ro, prin care să îți exprimi această dorință, iar noi vom șterge imediat contul tău de client.
Sunt datele mele vândute mai departe unor terți?
La BUBLI SHOP, toate datele clienților sunt bineînțeles tratate stric confidențial și nu sunt transmise unor terți.
Pot afla mai multe informații despre datele mele? Cum pot invoca dreptul la portabilitatea datelor?
Poți invoca dreptul tău la transferul datelor (art. 20 din Regulamentul general privind protecția datelor) printr-un e-mail adresat serviciului nostru de relații cu clienții.
Newsletter
Ce este newsletter-ul și ce avantaje îmi aduce?
Newsletter-ul nostru te informează în mod regulat despre: articole nou-nouțe, tendințe, vouchere, promoții, oferte speciale si reduceri.
De ce nu primesc newsletter-ul, cu toate că m-am abonat la el?
După abonarea la newsletter, vei primi un e-mail de confirmare cu un link de activare. Abonarea este finalizată numai după ce ai făcut clic pe acest link
În cazul în care nu primești e-mailul de confirmare, este posibil ca acesta să fi ajuns în rubrica Spam. În acest caz, te rugăm să adaugi adresa newsletter@monpetit.ro la contacte.
Dacă în continuare nu primești newsletter-ul, te rugăm să contactezi serviciul nostru de relații cu clienții.
Cum mă pot abona la newsletter?
Dacă nu dorești să ratezi promoțiile noastre actuale, te poți abona la newsletter-ul nostru gratuit. Nu trebuie decât să introduci adresa ta de e-mail în rubrica »Nu mai pierde nici o promotie!« din partea de jos a paginii. Imediat vei primi un e-mail, în care nu mai trebuie decât să confirmi abonarea la newsletter.
Cât de des voi primi newsletter-ul?
Newsletter-ul nostru apare la intervale neregulate, de regula atunci când apar noutăți sau când au loc promoții speciale.